Is this a joke?


#1

After reading of some backers getting this email, I finally got it too. Are they sending nonsense emails now?
Pre-order #P121974 can you please check this order and let me know?
@Dallas.Hao @Sean.Huang @mozi

Kristy

Dear Customer,
we haven’t heard from you in a while. If you have additional information, just reply. Thank you!

Dear Customer,
We received your address info update,thanks for your help.
Have a good day!
Yours sincerely,
Preorder | PimaxVR

Just confirming that we got your request. We’re on it.
View request · Turn off this request’s notifications

Pimax Pre-order


#2

Well, Kristy doesn’t seems to speak english correctly, this guy confirmed a refund but no other staff could say where my order was in a refund process… Wait for others to answer, while better


#3

Re the 1st email from Kristy… What I am wondering is if you have a support ticket in their ticket system and they are waiting on something from you… Have they asked you to try something or do something? It would make more sense if that was the case? It also makes more sense based on the last email saying they have your ticket and are working on it.

Eno


#4

Well, I did change my address back them (February) and they sent me the same exact email couple of times. No clue. Thanks Enopho


#5

Hmm, then I wonder if they meant to say, ‘are you OK for us to close the ticket?’

I will ask @mozi if he can clarify, as he works for the after sales team.

Thanks for clarification though jules3454


#6

Did you reply to the notificstion email? If so you need to log into the support desk to respond to your ticket.


#7

Sorry it is a robot and it is our mistake, we have killed him now. I checked your order, the headset has arrived at the oversea warehouse and you can get the tracking number in the following 3-5 days


#8

It’s an automatically respond from our system, and i will create a topic to explain this accident


#9

Expliquer votre connerie!!


#10

Ils disent que Kristy est un robot qui a planté et ils s’en excusent. Il est actuellement désactivé.

Tu as un numéro de ticket de support ? Si oui , après avoir reçu le mail de kristy, tu as répondu au mail directement ou es tu passé par le desk du support sur le site officiel?


#11

Salut, j ai répondue à kristy, j’ ai un pm avec mozi et un pm avec Wong bob depuis lundi ou mardi pour la première fois depuis trois semaines…
Depuis ils ne réponde plus, silence radio.

J’ai un PRE-1893
SUPEN-2078
SUPEN-2587
Concerne le même problème…

Au début dallas m’a répondue , puis c est défiler en m’envoyant des réponses auto pour contacter le preorder@et le support@

C est le caca pour moi, pire que si il avait rien envoyer
Si t’a une idée je suis preneur…


#12

quel jour as tu fais ta préco ?

En ce qui concerne les mails, faut pas y répondre via mail ça sert à rien ^^
Il faut répondre au niveau du ticket.
Si tu as 3 tickets identique tu peux en fermer 2 ?


#13

Le 6 décembre 2018 , reçus sms DPD le 4 mars, rester 1 semaine à Hésingue (FR)…
Puis j’envoie la facture à DPD croyant que le document manquant était ça… puis DPD me dit qu’il leur manque le EDA pour exportation pour la suisse…
Du coup repartie au royaume unie jusqu’a Today , DPD dépôt de stoke.


#14


#15

Répondre au ticket depuis le site officiel tu dit?


#16

J 'ai jamais fais de ticket, mais l endroit ou tu as créé ton ticket, tu devrai pouvoir y répondre


#17

je vais tester, sinon j abandonné, recevra qd recevra,
Et me prendrait autre chose en avril et pour moi fini les startup…


#18