Pimax is "shipped out from Shangai" since 25/03 and still nothing?

orders

I hope you guys get more lucky but it took pimax 4 week of my HMD sitting in the warehouse before they contacted me for address in English(that’s how they said it) because my street name had an accent(french street). And that was after confirming 3 time over the months that my address was good and confirmed. Now it’s been 5 week(1 after the change of address) and I finally got a shipping tracking number alto it is still in Hongkong but at least it’s coming now.

Hi @mozi! Can you give us any update on these updates?

Regards! :stuck_out_tongue:

:loudspeaker: Listen Listen.
Ladies and gentlemen.
I am pleased to inform you that the DPD courier,
sent me an e-mail, telling me that they will soon receive my “package”
no, we just have to say
the lord (god) send us good :pray: :partying_face:

PS. the pimax program traching is always stopped at 03/25 around Shanghai :sweat:

So I am still waiting ……

Same here. I opened a ticket in support desktop and they told me I was in queue for shipping. One or two days later I got the email from DPD. Status page still shows shipped out from Shangai.
Anyway, DPD says they haven’t for my parcel yet. Must say it was Friday when I got the email, so I hope soon this week I have news from them

and I wait and wait… anyone received it?

190 days from order. They stole my money …

Domani vedo se tocco il mio 8k venerdi era fermo al deposito non sono riuscito a ritirarlo per lavoro domani spero di averlo in mattinata

Ti è arrivato? Non mi rispondono nemmeno attraverso PayPal. Le robe dei matti !!!

domani ti dico il corriere mi dice che e in fermo deposito venerdi non sono riescito a prenderlo e prevista la consegna per domani
ps manda un messaggio privato a dallas mi ha risposto il giorno dopo

Ho fatto reclamo anche attraverso PayPal, ho aperto un ticket, li ho citati tutti qui sul forum…… mi ignorano !

azz cmq o calcolato dalla spedizione sono passati giusto 30 gg per arrivare in inghilterra poi spedito e arrivato da me dopo 5 gg
il sistema che ti dice e ancora fuori da shanghai oppure?

tutto fermo dal 25/03
Order Date: 2018-10-27T00:27:45-05:00

Last Updated: 2019-03-25T06:00:49-05:00

il mio e aggiornato al 30 di aprile con scritto in arrivo da me
il mio preordine e 1215xx

Ok grazie, vediamo se PayPal risolve :frowning:

speriamo dai vedi che in questi gg arrivera pure a te :grin:
ps speriamo che a me domani arrivi :rofl::rofl::rofl:

Con sti soggetti, c’è il rischio trovi un mattone all interno del pacco! lol

:face_with_raised_eyebrow:
hm… ok mi hai rovinato la domenica :rofl:

lol…. pensa che su discord ora mi chiamo “buona domenica” ahhahaah